Stránky

středa 29. června 2016

Cochal - Kate Davies

Cochal - Kate Davies


Díky vyčerpání z mého prvního lace projektu - svetříku Soubrete, který se pletl velmi pomalu, jsem se pustila do nákrčníku od skotské návrhářky Kate Davies.
Na první pohled jsem si myslela, že to bude složitější, ale jedná se jenom o přetahovaná oka, které dělají krásný dojem medové plástve. A plete se to samo a rychle. Vřele doporučuji!


Jediná věc, která mi zpočátku nedošla, je, že kontrastní barvy (v mém případě tyrkysové), je potřeba více, než hnědé, protože hnědou se plete každá pátá a šestá řada, zatímco kontrastní barvou se pletou zbývající čtyři řady.


Myslela jsem si, jak mě originálně napadlo přidat třetí barvu jenom u dvou buněk, ale pak jsem na ravelry.com viděla, že to tak má každý druhý projekt. No, tak třeba příště :-)...

Žádné komentáře:

Okomentovat