Stránky

úterý 10. října 2017

Úlovky z Berlin Knits


Nějak se mi až doteď nepovedlo vyfotit všechny úlovky z Berlin Knits pohromadě. Takže dodatečně.

Suma sumárum:

  1. 3 ks merino singles od La Bien Aimée 
  2. Jedna ponožkovka od Hedgehog Fibres
  3. 2ks DK klubíček od společnosti Tieke - směs jak, vlna a alpaka - ta jemnost mě přesvědčila, že to budou nejlepší adepti na vánoční dárek pro mého tatínka


 
Vedle krásných přízí jsem ulovila i krásný návod na nákrčník od Joji "Paris in Berlin", který byl v průvodci zdarma pro všechny návštěvníky festivalu. Přivezla jsem také spoustu krásných kartiček, vizitek, pohlednic a nálepek. Už jenom si je prohlížet je velice inspirativní.


Na závěr bych jen napsala.... Jsem moc ráda, že jsem jela. Bylo to úžasné. Berlín je krásné město se silnou historií a přívětivými lidmi. Vyšlo nádherné počasí. Z pobytu ve městě jsem nabitá
....protože v Berlíně je spousta zeleně, 
...protože místní si se mnou mile povídali, i když museli trpělivě čekat, než dám dohromady německou větu
...i cizí lidé se mnou mile vtipkovali a rádi mi radili s orientací
...Berlíňané mi přišli velmi ohleduplní a tolerantní
...Pletací festival byl prostě úžasný hlavně milými a nadšenými lidmi
...jsem zažila skvělou a přínosnou přednášku od Joji, jejíž práci už dlouho obdivuji
...potkala jsem spoustu milých českých pletařek, které mě utvrzují v tom, že to s tou českou náturou nebude zas tak ztracené :-). Díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat