Stránky

pondělí 22. ledna 2018

Tangled River od Wooly Wormhead

Čepici Tangled River jsem potřebovala už dávno. Ztratila jsem totiž svůj Hinagiku Hat a neměla co nosit ke kabátu do města. Dlouho ustupovala předvánočním projektům pro moje blízké až jsem ji nahodila symbolicky na Nový rok.


Vybrala jsem podle mě ideální materiál na doplňky - Manos del Uruguay Silk Blend v odstínu Coffee. Je taková silnější (síla DK), hřejivá, měkká a nekousavá.


Oproti návodu jsem udělala můj už tradiční dvojitý okraj (provizorní nahození s háčkem, pak lícový žerzej, řada obrace, pak patent, splést dohromady s provizorními oky a plést dál jakoby se nechumelilo). Na spodní stranu lemu jsem použila zbytky černého Silk Blendu právě z Hinagiku hat. Trochu jsem se bála, že hnědá příze nevyjde, protože návod žádal 178 metrů příze a Silk blend má jen 135 m. Já jsem přidala jedno opakování menšího vzoru navíc, aby mi nelezly uši ven.


S výsledkem jsem moc spokojená. Čepice drží na hlavě krásně, není velká ani malá. Dvojitý okraj je teploučký a zbytek o trošku méně, což mám ráda. Hloubka je tak akorát, čepice je vzadu mírně padací. To byl můj cíl.


Co?: Tangled River od Wooly Wormhead
Z čeho?: Manos del Uruguay Silk Blend Coffee (113m=0,82 přadena) a Black (30m, 0,22 přadena)
Jak?: jehlice 3,5 mm a 4 mm

3 komentáře: