Stránky

úterý 15. listopadu 2016

Manzanilla by Joji Locatelli


Další nádherný návod Joji Locatelli, kterému nešlo odolat. Vybrala jsem pro něj přízi Manos del Uruguay Silk Blend v odstínu Citric 3068. Spotřeba na vel. S byla sedm přaden, na delší rukávy by nevyzbylo a bylo by potřeba dokoupit přadeno navíc.
Barva je na fotce mírně zkreslená, protože slunce začínalo pomalu zapadat.

Pletení to bylo moc zábavné. Nejdříve se upletly dva panely na rukávech.

Pak se nabrala oka na dlouhých stranách panelů a celý svetr se pletl v jednom kuse. Bylo potřeba ovládat techniku zkrácených řad, kterou jsem se tak nějak naučila až po cestě. Na výsledku to naštěstí není vidět.
Svetr je často nošený. Nádherně hřeje, ale není v něm horko. Merino vlna nezklamala.

2 komentáře:

  1. Ten je úžasný a zrovna včera jsem četla, že žlutá je barva této zimy! Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu! :-) Mám radost, že se líbí! Je to teď můj oblíbený svetr. Ona je to spíš zelenožlutá, už zapadalo slunce a dost to tu barvu změnilo.

      Vymazat