Stránky

středa 21. února 2018

O Upletusi

Jmenuji se Radka, je mi něco přes třicet a jsem vdaná. Mám tři děti a skvělého muže. Před časem jsem se nadchla pro pletení. Díky němu jsem našla úžasného koníčka, potkala spoustu podobně naladěných lidí a objevila radost z tvoření, která už mi nějakou dobu chyběla. Před mateřskou jsem pracovala jako datový analytik. Baví mě pracovat s Excelem, ale i lidmi a pletení práci u počítače krásně kompenzuje na kreativní rovině.



Na vysoké škole jsem strávila jeden semestr a kus prázdnin ve Venezuele. Díky tomuto pobytu, je mým velkým koníčkem španělština a hispánská kultura vůbec. Díky ní jsem se dostala i k přízím Manos del Uruguay, které u nás nebyly dostupné. Myslím, že jsou úžasné a pletení pozvednou na vyšší úroveň. Rozhodla jsem se je přiblížit i českým pletařkám a tak jsem tady s Upletusi :-).




Žádné komentáře:

Okomentovat